Meeting - zondag 19 februari 2006 - Utrecht
The Unofficial FFB Meeting trailer:
Download hier (35 mb) (met dank aan Rismu!)
Agenda:
12:30 - verzamelen op Utrecht CS bij het Trefpunt
13:00 - 16:00 Gezellig wat drinken + verzamelen late mensen in King Arthur's (voor ongeveer 30 man gereserveerd)
16:00 - 18:00 Bowlen bij Bison Bowling (5 banen gereserveerd. €55,- per baan voor 2 uur bowlen, ongeveer 5 man per baan.)
18:30 - 20:30 Eten bij de Oude Muntkelder (voor 30 man gereserveerd)
20:30 - einde In de Stairway of een andere kroeg nog ff wat napraten en drinken
Parkeergeledenheden:
- Utrecht Jaarbeurs (1e die je tegen komt vanaf de A2, afslag centrum, beetje in de buurt van centrum ook)
- Beatrix Theater (2e die je tegenkomt vanaf de A2)
- Hoog Catarijne parkeren (onder het winkelcentrum dus, vlak bij t station, 3e die je tegenkomt ongeveer)
- Parkeren achter het gerechtsgebouw (lastiger te vinden, 4e mogelijke parkeerplek, maar wel eindje om het station heen)
Let gewoon goed op de borden voor parkeren, als je een tijdje de borden "centrum" en "jaarbeurs" aangehouden hebt vanaf de A2. En zoek zodra je langs de jaarbeurs rijdt gewoon naar de parkeerplaatsen. Dan staan ze duidelijk langs de weg op de borden, en ook of er nog plek is.
Geef je snel op!!
Er zijn voor de hele dag qua reserveringen nog +- 3 plekken vrij, dus als iemand nog mee wil kan dat zeker nog wel
Post het hier!
Dus geef hier even een reply als je komt met daarin:
- Ga je mee bowlen?
- Ga je mee eten?
- Mag Faas een foto van je plaatsen hier als je komt, zodat iedereen vast weet hoe je eruit ziet?
p.s. Hou dit topic een beetje schoon van spam!!
Deelnemers: 24
- Faas, bowlen + eten + foto (ja dat bord neem ik wel weer mee, en Ben Adirazor moet de originele meenemen!)
- Tooms, bowlen + eten + foto (jaja de echte Tooms!)
- Gepper, bowlen + eten + foto (rechts naast Celtic)
- Derot, bowlen + eten + foto (jaja de enige echte bowlingkampioen van FFB!)
- Den, bowlen + eten + foto (Toch nog een foto van Den GRUNN, met pussy!)
- Twist, bowlen + eten + foto (je neemt GEEN slagroom mee naar de meeting Twist!)
- Nedje, bowlen + eten + foto (ik vind dat Nedje steeds meer op die dude in zn sig begint te lijken...)
- LoAf, bowlen + eten + foto (zeg nooit nooit.... Imperial Networks komen wel aan een foto!)
- Genocide, bowlen + eten + foto (tough guy!! Nja hij weet iig hoe laat we waar moeten zijn op de meeting..)
- Vorda, bowlen + (eten?) + foto niet nodig (denkt ie.. en idd zoals Geno zei, van Vorda gaan we dus VEEL foto's maken!)
- Purifier, bowlen + eten + foto (Name's Fier.. Purifier. A Smirnoff, not shaken not stirred)
- Tritan, bowlen + eten + foto (P.I.M.P. in da hood! Bad boy for life!)
- Kelann, bowlen + eten + foto (bij het fotoalbum, december 2005, plaatje 7, de rechts.. En nee, hij is niet die blonde chick)
- Tigrin, bowlen + eten + foto (Raawwwww... een echte tijger!!)
- Incalar, bowlen + eten + foto (Inca de kokende weerman!)
- Bodo, bowlen + eten + foto (sja met zo'n hoofd vraag je er ook om.. Klik op de voor de ultieme foto!)
- Mahena, eten + foto (ja das fel zo'n flitser... zet die van jou dan ook aan!)
- snipeer, bowlen + eten + foto (peer heeft zelf het biertje gewonnen en nedje kijkt jaloers toe)
- KyasG, bowlen + eten + foto (sja KyasG... Hmmm... Nja leuk dat je ook komt!!! hehe)
- starpilot, bowlen + eten + foto (ok.. de ultieme star look... Zo moet je de hele FFB meeting maar gaan lopen hehe)
- Arth'ra, eten + foto (jaja, daar lach je nog wel... wacht maar tot je al die mafketels op de meeting ziet)
- Amarik, bowlen + eten + foto (lieve rebelse jongen die graag bier drinkt en rookt zoekt date voor 19 februari...)
- Imoan, bowlen + eten + foto (Imoan ziet ze bijna vliegen, hij vergat alleen zn zonnebril tegen de flits)
- Eciruam, bowlen + eten + foto (Eciruam denkt ook: Moet ik nou met zo'n mafkees naar de meeting?? *zucht*)
- Rismu, bowlen + eten + foto (ja die touch guy met die brede schouders is Rismu. Die Synergy naabjes op de achtergrond tellen niet mee als hij in beeld is)
- Vilya, bowlen + eten + foto (Dr. Vil links in beeld denkt er het hare van... Het zal me een gekke meeting worden!)
- Tenta, bowlen + eten + foto (moet dat hoofd nou nog kaler?? Nja misschien wil LoAf dat deze meeting nog wel een keer doen!)
Ben je veels te laat, of kun je ons niet vinden als je later komt, mijn mobiele nummer is:
Bel dan gerust!
The Unofficial FFB Meeting trailer:
Download hier (35 mb) (met dank aan Rismu!)
Agenda:
12:30 - verzamelen op Utrecht CS bij het Trefpunt
13:00 - 16:00 Gezellig wat drinken + verzamelen late mensen in King Arthur's (voor ongeveer 30 man gereserveerd)
16:00 - 18:00 Bowlen bij Bison Bowling (5 banen gereserveerd. €55,- per baan voor 2 uur bowlen, ongeveer 5 man per baan.)
18:30 - 20:30 Eten bij de Oude Muntkelder (voor 30 man gereserveerd)
20:30 - einde In de Stairway of een andere kroeg nog ff wat napraten en drinken
Parkeergeledenheden:
- Utrecht Jaarbeurs (1e die je tegen komt vanaf de A2, afslag centrum, beetje in de buurt van centrum ook)
- Beatrix Theater (2e die je tegenkomt vanaf de A2)
- Hoog Catarijne parkeren (onder het winkelcentrum dus, vlak bij t station, 3e die je tegenkomt ongeveer)
- Parkeren achter het gerechtsgebouw (lastiger te vinden, 4e mogelijke parkeerplek, maar wel eindje om het station heen)
Let gewoon goed op de borden voor parkeren, als je een tijdje de borden "centrum" en "jaarbeurs" aangehouden hebt vanaf de A2. En zoek zodra je langs de jaarbeurs rijdt gewoon naar de parkeerplaatsen. Dan staan ze duidelijk langs de weg op de borden, en ook of er nog plek is.
Geef je snel op!!
Er zijn voor de hele dag qua reserveringen nog +- 3 plekken vrij, dus als iemand nog mee wil kan dat zeker nog wel
Dus geef hier even een reply als je komt met daarin:
- Ga je mee bowlen?
- Ga je mee eten?
- Mag Faas een foto van je plaatsen hier als je komt, zodat iedereen vast weet hoe je eruit ziet?
p.s. Hou dit topic een beetje schoon van spam!!
Deelnemers: 24
- Faas, bowlen + eten + foto (ja dat bord neem ik wel weer mee, en Ben Adirazor moet de originele meenemen!)
- Tooms, bowlen + eten + foto (jaja de echte Tooms!)
- Gepper, bowlen + eten + foto (rechts naast Celtic)
- Derot, bowlen + eten + foto (jaja de enige echte bowlingkampioen van FFB!)
- Den, bowlen + eten + foto (Toch nog een foto van Den GRUNN, met pussy!)
- Twist, bowlen + eten + foto (je neemt GEEN slagroom mee naar de meeting Twist!)
- Nedje, bowlen + eten + foto (ik vind dat Nedje steeds meer op die dude in zn sig begint te lijken...)
- LoAf, bowlen + eten + foto (zeg nooit nooit.... Imperial Networks komen wel aan een foto!)
- Genocide, bowlen + eten + foto (tough guy!! Nja hij weet iig hoe laat we waar moeten zijn op de meeting..)
- Purifier, bowlen + eten + foto (Name's Fier.. Purifier. A Smirnoff, not shaken not stirred)
- Tritan, bowlen + eten + foto (P.I.M.P. in da hood! Bad boy for life!)
- Kelann, bowlen + eten + foto (bij het fotoalbum, december 2005, plaatje 7, de rechts.. En nee, hij is niet die blonde chick)
- Tigrin, bowlen + eten + foto (Raawwwww... een echte tijger!!)
- Incalar, bowlen + eten + foto (Inca de kokende weerman!)
- Bodo, bowlen + eten + foto (sja met zo'n hoofd vraag je er ook om.. Klik op de voor de ultieme foto!)
- Mahena, eten + foto (ja das fel zo'n flitser... zet die van jou dan ook aan!)
- snipeer, bowlen + eten + foto (peer heeft zelf het biertje gewonnen en nedje kijkt jaloers toe)
- KyasG, bowlen + eten + foto (sja KyasG... Hmmm... Nja leuk dat je ook komt!!! hehe)
- starpilot, bowlen + eten + foto (ok.. de ultieme star look... Zo moet je de hele FFB meeting maar gaan lopen hehe)
- Arth'ra, eten + foto (jaja, daar lach je nog wel... wacht maar tot je al die mafketels op de meeting ziet)
- Amarik, bowlen + eten + foto (lieve rebelse jongen die graag bier drinkt en rookt zoekt date voor 19 februari...)
- Rismu, bowlen + eten + foto (ja die touch guy met die brede schouders is Rismu. Die Synergy naabjes op de achtergrond tellen niet mee als hij in beeld is)
- Vilya, bowlen + eten + foto (Dr. Vil links in beeld denkt er het hare van... Het zal me een gekke meeting worden!)
- Tenta, bowlen + eten + foto (moet dat hoofd nou nog kaler?? Nja misschien wil LoAf dat deze meeting nog wel een keer doen!)
Ben je veels te laat, of kun je ons niet vinden als je later komt, mijn mobiele nummer is:
Bel dan gerust!
Reacties:
DarthDavy
Ik ben juist terug thuis. Goe verjaardagsfeestje. Veel drank enzo, allemaal dik in ord. Heb zelfs met een paar knappe grieten gedanst. Ook een bericthje naar twist gestuurd, maar die heeft nog niks laten weten, dus ik ga ervanuit dat jullie zich erg goed amuseren daar. Geef er een lap op en drink een goeie pint op mijn gezondheid. Cheers, DarthDavy.
Rismu
Ik ben terug.....................De meeting was grandioos------super-------vet!!!!!!!!!!!!!!!

het was echt heel leuk !!!!!
eind van het jaar weer!!!
het was echt heel leuk !!!!!
eind van het jaar weer!!!
Nedje
Kben ook terug nadat Tibe me heeft afgezet met ze'n lijpe opel Corsa!!!
zometeen ff die lenzen uit doen want ik ben redelijk moe
WaTON = super toffe bende btw!!!
zometeen ff die lenzen uit doen want ik ben redelijk moe
WaTON = super toffe bende btw!!!
Faas
Nja ik ben ook al ff thuis nu weer (stomme irri laatste bus op een te vroege tijd!), en het was echt enorm gezellig 
kHeb keihard gelachen, gegooid met een bowlingbal (he Tenta
), en me enorm vermaakt de hele dag door! 
kHeb keihard gelachen, gegooid met een bowlingbal (he Tenta
Genocide
Uber dag
Morgen foto topic maken.
Mahena
Hmmm, ik ben dus niet enigste nutter hier die meteen het forum checkt als ik thuis komt....
Foto's komen morgen wel.
Foto's komen morgen wel.

This topic is locked