Jump to content

Ffb Meeting 19 Februari 2006

2 replies to this topic

#1 Floris

Community Leader

• Community Managers
  • 802 posts

Posted 17 February 2011 - 09:41

Posted Image

Meeting - zondag 19 februari 2006 - Utrecht
The Unofficial FFB Meeting trailer:
Download hier (35 mb) (met dank aan Rismu!)

Agenda:
12:30 - verzamelen op Utrecht CS bij het Trefpunt
13:00 - 16:00 Gezellig wat drinken + verzamelen late mensen in King Arthur's (voor ongeveer 30 man gereserveerd)
16:00 - 18:00 Bowlen bij Bison Bowling (5 banen gereserveerd. €55,- per baan voor 2 uur bowlen, ongeveer 5 man per baan.)
18:30 - 20:30 Eten bij de Oude Muntkelder (voor 30 man gereserveerd)
20:30 - einde In de Stairway of een andere kroeg nog ff wat napraten en drinken

Parkeergeledenheden:
- Utrecht Jaarbeurs (1e die je tegen komt vanaf de A2, afslag centrum, beetje in de buurt van centrum ook)
- Beatrix Theater (2e die je tegenkomt vanaf de A2)
- Hoog Catarijne parkeren (onder het winkelcentrum dus, vlak bij t station, 3e die je tegenkomt ongeveer)
- Parkeren achter het gerechtsgebouw (lastiger te vinden, 4e mogelijke parkeerplek, maar wel eindje om het station heen)
Let gewoon goed op de borden voor parkeren, als je een tijdje de borden "centrum" en "jaarbeurs" aangehouden hebt vanaf de A2. En zoek zodra je langs de jaarbeurs rijdt gewoon naar de parkeerplaatsen. Dan staan ze duidelijk langs de weg op de borden, en ook of er nog plek is.

Geef je snel op!!
Er zijn voor de hele dag qua reserveringen nog +- 3 plekken vrij, dus als iemand nog mee wil kan dat zeker nog wel :) Post het hier!

Dus geef hier even een reply als je komt met daarin:
- Ga je mee bowlen?
- Ga je mee eten?
- Mag Faas een foto van je plaatsen hier als je komt, zodat iedereen vast weet hoe je eruit ziet?

p.s. Hou dit topic een beetje schoon van spam!!

Deelnemers: 24
- Faas, bowlen + eten + foto (ja dat bord neem ik wel weer mee, en Ben Adirazor moet de originele meenemen!)
- Tooms, bowlen + eten + foto (jaja de echte Tooms!)
- Gepper, bowlen + eten + foto (rechts naast Celtic)
- Derot, bowlen + eten + foto (jaja de enige echte bowlingkampioen van FFB!)
- Den, bowlen + eten + foto (Toch nog een foto van Den GRUNN, met pussy!)
- Twist, bowlen + eten + foto (je neemt GEEN slagroom mee naar de meeting Twist!)
- Nedje, bowlen + eten + foto (ik vind dat Nedje steeds meer op die dude in zn sig begint te lijken...)
- LoAf, bowlen + eten + foto (zeg nooit nooit.... Imperial Networks komen wel aan een foto!)
- Genocide, bowlen + eten + foto (tough guy!! Nja hij weet iig hoe laat we waar moeten zijn op de meeting..)
- Vorda, bowlen + (eten?) + foto niet nodig (denkt ie.. en idd zoals Geno zei, van Vorda gaan we dus VEEL foto's maken!)
- Purifier, bowlen + eten + foto (Name's Fier.. Purifier. A Smirnoff, not shaken not stirred)
- Tritan, bowlen + eten + foto (P.I.M.P. in da hood! Bad boy for life!)
- Kelann, bowlen + eten + foto (bij het fotoalbum, december 2005, plaatje 7, de rechts.. En nee, hij is niet die blonde chick)
- Tigrin, bowlen + eten + foto (Raawwwww... een echte tijger!!)
- Incalar, bowlen + eten + foto (Inca de kokende weerman!)
- Bodo, bowlen + eten + foto (sja met zo'n hoofd vraag je er ook om.. Klik op de voor de ultieme foto!)
- Mahena, eten + foto (ja das fel zo'n flitser... zet die van jou dan ook aan!)
- snipeer, bowlen + eten + foto (peer heeft zelf het biertje gewonnen en nedje kijkt jaloers toe)
- KyasG, bowlen + eten + foto (sja KyasG... Hmmm... Nja leuk dat je ook komt!!! hehe)
- starpilot, bowlen + eten + foto (ok.. de ultieme star look... Zo moet je de hele FFB meeting maar gaan lopen hehe)
- Arth'ra, eten + foto (jaja, daar lach je nog wel... wacht maar tot je al die mafketels op de meeting ziet)
- Amarik, bowlen + eten + foto (lieve rebelse jongen die graag bier drinkt en rookt zoekt date voor 19 februari...)
- Imoan, bowlen + eten + foto (Imoan ziet ze bijna vliegen, hij vergat alleen zn zonnebril tegen de flits)
- Eciruam, bowlen + eten + foto (Eciruam denkt ook: Moet ik nou met zo'n mafkees naar de meeting?? *zucht*)
- Rismu, bowlen + eten + foto (ja die touch guy met die brede schouders is Rismu. Die Synergy naabjes op de achtergrond tellen niet mee als hij in beeld is)
- Vilya, bowlen + eten + foto (Dr. Vil links in beeld denkt er het hare van... Het zal me een gekke meeting worden!)
- Tenta, bowlen + eten + foto (moet dat hoofd nou nog kaler?? Nja misschien wil LoAf dat deze meeting nog wel een keer doen!)

Ben je veels te laat, of kun je ons niet vinden als je later komt, mijn mobiele nummer is:

Bel dan gerust!

Reacties:

DarthDavy

Ik ben juist terug thuis. Goe verjaardagsfeestje. Veel drank enzo, allemaal dik in ord. Heb zelfs met een paar knappe grieten gedanst. Ook een bericthje naar twist gestuurd, maar die heeft nog niks laten weten, dus ik ga ervanuit dat jullie zich erg goed amuseren daar. Geef er een lap op en drink een goeie pint op mijn gezondheid. Cheers, DarthDavy.

Rismu

Ik ben terug.....................De meeting was grandioos------super-------vet!!!!!!!!!!!!!!!

;)

het was echt heel leuk !!!!!

eind van het jaar weer!!!

Nedje

Kben ook terug nadat Tibe me heeft afgezet met ze'n lijpe opel Corsa!!!

zometeen ff die lenzen uit doen want ik ben redelijk moe ;)

WaTON = super toffe bende btw!!!

Faas

Nja ik ben ook al ff thuis nu weer (stomme irri laatste bus op een te vroege tijd!), en het was echt enorm gezellig ;)

kHeb keihard gelachen, gegooid met een bowlingbal (he Tenta ;) ), en me enorm vermaakt de hele dag door! :)

Genocide

Uber dag :) Morgen foto topic maken.

Mahena

Hmmm, ik ben dus niet enigste nutter hier die meteen het forum checkt als ik thuis komt....

Foto's komen morgen wel.

#2 Floris

Community Leader

• Community Managers
  • 802 posts

Twist

Het was echt top mensen, super vet! :)

Bijna een bowlingbal door een raam gegooid ;)

KyasG

woot ik ben thuis :) was leuk mensen :) zeer vermaakt en nog keer srry faas en tenta ;) voor die bal :) naja ik ga pitte nightnight nog ff 5 en half uurtje slapen :)

gr KyasG

Incasoldier

OMG! ik heb genoten!! en m'n fiets is WEL gejat! hahahaah! gelukkig is het maar een gare fiets :)

Ik ga nu maffen! ZZZZZZzzzZzzzz!

Trypho

Van mij stond er wel nog - ben net thuis :ieie:

Meeting was cool - binnenkort weer? ;)

Gepper

Zo eindelijk ook thuis (klote treinen die net wegrijden als je aankomt op Leiden, fockin een half uur wachten ;)

Derot

Nutters, beetje forum kijken als jullie thuiskomen :)
Ik lag meteen in bed. Die wekker ging echt veel te vroeg vanochtend. :S
Maar was absoluut een topdag! Foto's!!

Vilya

Zo, erg gezellige meeting. Heb me kostelijk vermaakt. Hoop dat ik Den geen minderwaardigheidscomplex heb bezorgd. :) Ben erg benieuwd naar de foto's. Zal er wel weer een paar keer erg gaar op staan. :)

#3 Floris

Community Leader

• Community Managers
  • 802 posts

Amarik

ik...ben...kapot...

was echt onwijs gezellig, volgende keer moet ik maar fit zijn :)
mijn fiets stond er nog vanmorgen, ben vanuit Delft NS door Lenn's papje afgezet thuis :)

MAN, wat een brakke maandag! Maar ik heb me wel de pis in gelachen!

Bodo

Sowhe, brakke dag gisteren, maar wel super!!!! Was de beste UL meeting tot nu toe!!

Enige nadeel was dat, ik nog 1 uur en 3 kwartier moest treinen....wat betekend dat als je de trein van 23.53 pakt, dat je dan pas rond 1.30 uur weer in enschede bent........... :ieie:

Kheb geslapen in die trein, niet normaal. De hele weg.
Dan nog op de fiets naar huis. Ik lag om 2 uur in mun bed en om 6.45 ging mun wekker alweer.....man ik lag er net in. Vandaag beetje actief doen op stage en dan vanavond de foto's doen....

@ Nedje, ADHD en Rotterdam is een slechte combinatie :)

Kelann

hahahahahah heb egt gelachen was egt top dagje :) ;)

de bowling bal van Twist whahahahha ;)
1 ronde van Derot gewonnen! 127 punten! 3 strikes achter elkaar ! :)
wel weer verloren van groningen laatste potje

inca ze fiest gejat :)
Twist op nek van bodo

pollepel gevecht ! ;)

en allerbelangrijkste!
ben niet in me kaar geslagen door vilya woohoo! :)
hoewel faas vilya er nog aan ging herinneren :)

Den Grunn

Het was echt supergezellig... :)

Ik heb niet meer op dat bord gelet, moet ik eerlijk toegeven. Twist sprintte het station door alsof z'n leven er vanaf hing, dus ook geen tijd voor gehad. Ik was wel irritant laat thuis omdat we eerst een kwartier voor een defecte wissel hebben gestaan, toen terug moesten richting Utrecht en daarna achter een stoptrein aan reden... ;) Mjah...het was het waard...

Voor herhaling vatbaar... :)

Tigrin

Jah was uber gezellig, moest wel ff wakker blijven in de trein omdat de rest ging slapen. Bo ging naar huis en ik moest Loaf nog ff thuis brengen alleen haar ketting lag eraf dus ik moest haar naar huis trekken met mijn fiets alleen halverwege flikkerde mijn ketting erook af dus toen werd het lopen naar haar huis. En toen nog naar mijn eigen huis :) Kortom 3uur was ik thuis.

Maar da wast wel waard :)

Snipeer

yay

was een strakke dag gister, viel wel bijna in slaap in de auto :) en vanmorge toen ik opstond had ik spierpijn :)

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users