In de recap van de E3 Tera behind closed doors video wordt uitgelegd hoe het political systeem zal gaan werken in de game. Het beloofd heel wat en het lijkt erop dat het systeem een serieuze impact heeft op de gamewereldd
Lijkt het je wat of liever niet ?
Het Political Systeem In Tera
Started by Floris, Jun 30 2011 13:40
2 replies to this topic
Posted 30 June 2011 - 13:40
Posted 03 July 2011 - 17:53
Ik vind het systeem echt tegenvallen. Of ze geven het niet goed weer.
Maar macht verkrijgen via battlegrounds? Hah, bullshit! Ik vind dat dit er niet in zou moeten zitten. Zo lijkt het mij dat niemand echt de moeite hoeft te nemen om een publiekstrekker te worden. Alleen maar een groepje vinden waarmee je battlegrounds kunt grinden en grinden en hoppa, je bent monarch.
Bam, campagne voeren, manipulatie, intimidatie, omkoperij en zo meer votes halen dan de rest! Zo hoort het gewoon te gaan.
En daarna? Moeite doen om het te behouden? Pfft, valt in dat filmpje allemaal wel mee; paar questjes doen met je group/guild.
Moet je nog guards inhuren die zorgen dat jouw regels nageleefd worden?
Moet je nog iemand, de guard-chef (ofzo), inhuren die de guards in toom houdt? Rechters de die criminelen/onschuldigen veroordeeld?
Als je dat allemaal hebt dan pas word het in mijn ogen de moeite waard om het een political systeem te noemen.
Nu ziet het er allemaal veel te simpel uit.
In Dark Ages hadden ze dit wel! En dat spel is er sinds 1999.
nu natuurlijk flink verouderd maar ze hadden het toen al wel
PS:
Ik baseer dit alleen op het filmpje dat ik heb gezien. En verder is mijn naam Haas.
Maar macht verkrijgen via battlegrounds? Hah, bullshit! Ik vind dat dit er niet in zou moeten zitten. Zo lijkt het mij dat niemand echt de moeite hoeft te nemen om een publiekstrekker te worden. Alleen maar een groepje vinden waarmee je battlegrounds kunt grinden en grinden en hoppa, je bent monarch.
Bam, campagne voeren, manipulatie, intimidatie, omkoperij en zo meer votes halen dan de rest! Zo hoort het gewoon te gaan.
En daarna? Moeite doen om het te behouden? Pfft, valt in dat filmpje allemaal wel mee; paar questjes doen met je group/guild.
Moet je nog guards inhuren die zorgen dat jouw regels nageleefd worden?
Moet je nog iemand, de guard-chef (ofzo), inhuren die de guards in toom houdt? Rechters de die criminelen/onschuldigen veroordeeld?
Als je dat allemaal hebt dan pas word het in mijn ogen de moeite waard om het een political systeem te noemen.
Nu ziet het er allemaal veel te simpel uit.
In Dark Ages hadden ze dit wel! En dat spel is er sinds 1999.
nu natuurlijk flink verouderd maar ze hadden het toen al wel
PS:
Ik baseer dit alleen op het filmpje dat ik heb gezien. En verder is mijn naam Haas.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users