Jump to content

Fallout Online Een Wens Die Niet Uitkomt Vermoedelijk

3 replies to this topic

#1 fitz

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 137 posts

Posted 30 January 2012 - 19:28

Op deze site een aantal artikelen over fallout online:

http://uk.pc.gamespy...pc/fallout-mmo/

de meest recente van 9 en 10 januari 2012

schijnbaar over en uit voor fallout online...........

#2 Floris

Community Leader

• Community Managers
  • 802 posts

Posted 31 January 2012 - 20:28

Dat komt voornamelijk omdat er een vrij langlopende rechtszaak (of meerdere) heeft plaatsgevonden tussen Bethesda en Interplay.
Deze is een maand geleden gesetteld zover ik heb begrepen. We wachten dus nog op verder nieuws over de ontwikkeling.

#3 fitz

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 137 posts

Posted 01 February 2012 - 09:28

Had persoonlijk het gevoel dat interplay meer met de mmo bezig was dan bethesda, uiteraard moest interplay dat ook zoals uit de processtukken bleek, interplay had bedongen dat zij een mmo mochten ontwikkelen op de fallout reeks, maar dat interplay dat dan aantoonbaar wel opgebouwd moest hebben voor een bepaalde datum, anders verviel de deal. Datum hebben ze blijkbaar niet gehaald, dus bethesda claim ingesteld van stoppen nu met alles, hetgeen uiteindelijk tegen een relatief kleine betalen van een paar miljoen door bethesda is gewonnen.

zoals je al zegt floris, nu is het wachten op wat bethesda gaat doen, nu werkelijk alles op fallout basis van hun is. kan me voorstellen dat ze met de dreiging van een mmo niet happig waren om een fallout 4 te maken, dat is dan toch vissen in zelfde speelvijver, dat is nu voorbij.

#4 Floris

Community Leader

• Community Managers
  • 802 posts

Posted 02 February 2012 - 20:09

Ik ben erg benieuwd wat het wordt. Een 4de deel lijkt me mooi maar dan moet het wel echt wat nieuws toevoegen.

Ik vind fallout3 tot nu toe nog het best, wat erna kwam was meer herhaling van. TIjdje terug toch ook New Vegas aangeschaft maar naar 30min spelen was ik er al klaar mee. HEt pakte me niet zo en het was wel heel erg van hetzelfde.

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users